Vesihuoltolaitosten kehittämisrahaston hankerekisteri

Voit etsiä hakusanalla tai valita "näytä lisää hakuehtoja" ja valita vasemmasta valikosta aihepiirin: talousveden hankinta ja käsittely, verkostot, jätevedet, lietteet, hallinto ja talous tai muut. Oikealla olevasta valikosta voit valita hakukriteeriksi hankkeen nimen, toteuttajaorganisaation, hankkeen muut toteuttajat tai avainsanat.

14 / 304
Hankkeen nimi Mitä vesimaksulla saa – arjen luksus hyvä hanavesi -kampanja
Hankkeen tila Valmistunut
Hankkeen toteuttajaorganisaatio Tampereen Vesi
Muut yhteistyötahot HSY Keravan kaupungin vesihuoltolaitos Kouvolan Vesi Kuopion Vesi Nivos Neve Porvoon Vesi Lap
Yhteyshenkilön nimi Liisa Mustaniemi
Aikataulu 2023
Kehittämisrahaston rahoitusosuus 24800,00 €
Hankkeen koko budjetti 60000,00 €
Tavoitteet Tässä hankkeessa tuotetaan kampanjamateriaalia, jota niin hankkeessa mukana olevat kuin muut vesilaitokset voivat omassa kampanjoinnissaan ja viestinnässään hyödyntää
Toteutus Hanke toteutetaan syys-marraskuussa 2023.
Tulokset Marraskuussa 2023 valmistui kampanjamateriaalia vesihuoltolaitosten kampanjointi- ja viestintäkäyttöön. Kampanjan tavoitteena on mm. hanaveden arvostuksen ja vesihuollon maksukorotusten hyväksyttävyyden lisääminen. Lisäksi yhdessä kampanjoimalla pyritään tekemään vesihuoltoalaa näkyväksi. Kohderyhmänä ovat kaikki vesihuoltolaitoksen asiakkaat.

Kampanjamateriaali tulee olemaan kaikkien VVY:n jäsenlaitosten käytettävissä. Valmiiksi tehdyn materiaalin avulla onkin nyt helppo lisätä oman vesihuoltolaitoksen ja koko alan näkyvyyttä. Kannattaa siis hyödyntää materiaalia ja osallistua kampanjaan!

Kampanjamateriaali soveltuu erityisesti some-kanavissa jaettavaksi, mutta kuvia ja videoita voi hyödyntää monipuolisesti myös muilla tavoin.

Tietoa kampanjamateriaalista

Hankkeessa tuotetaan materiaalia seuraavasti:

#LisääVieläVesi
Nettisivuille soveltuvat bannerit
Kuvamateriaali ja täydentävä materiaali, 5 kpl kuva-aiheita. Kuvamateriaali on joustavasti hyödynnettävissä eri kanavissa, kuten vesilaitosten nettisivuilla ja vesilaitosten some-kanavissa, esimerkiksi Facebookissa tai Instagramissa. Kuvat soveltuvat myös asiakaskirjeisiin, laskuihin ja muuhun asiakasmateriaaliin sisällytettäväksi. Lisäksi tuotetaan kuvamateriaalia täydentävää tekstiä.
Neljä lyhyttä kuvamateriaalista tehtyä videota (n 10 s), jotka soveltuvat vesilaitosten some-kanaviin.
Youtubessa julkaistava pidempi video (n. X s) samasta kuvamateriaalista. Videon voi tilata omalla logolla mainostoimisto i2 Oy:ltä.
Lyhyitä infografiikka-videoita, joilla kuvataan veden edullisuutta konkreettisten esimerkkien avulla. Videot soveltuvat some -kanaviin.
Osa materiaalista toteutetaan myös ruotsiksi.

Kampanjamateriaali on ladattavissa VVY:n jäsensivuilla
Hankkeeseen liittyvät dokumentit
Tietoa hankkeesta muualla Internetissä